Reparaties, onderhoud, schoonmaak

Voor de (storingen in de) parkeergarage en de liften zie de pagina’s over die voorzieningen.

Deuren algemene ruimten

Sinds april 2019 zijn extra tags te bestellen via de huismeester, liefst via email. Geef aan naar welk adres ze moeten. De kosten (€10) worden door Newomij in rekening gebracht.
De sloten werken op batterijen. Als ze bijna leeg zijn ziet u een rood signaal. Geef dit door aan de huismeester 06- 51033185 .

Reparatie en onderhoud

In principe kunnen bewoners gebreken en storingen direct melden bij deze personen of bedrijven. Indien per email graag een cc naar bestuur et vve-debalken.nl.

Onze huismeester is Virgil Esajas sinds maart 2019.  Hij is in het gebouw op werkdagen van 8-10 uur. 

Werkterrein: de algemene ruimten en de omgeving van het gebouw.

Voornaamste taken: kleine reparaties aan lampen, deuren (sloten, drangers), rommel opruimen, bewoners aanspreken en monteurs ontvangen.

Bereik hem via email of 06-5103 3185 (nieuw nummer sinds december 2018). Hij is daarop tot vijf uur bereikbaar, indien noodzakelijk.

&
Afvoerproblemen zijn voor RRS 0800 0991313 . Hun werk aan verstoppingen voornbsp;

Hoe te handelen bij technische storingen (inclusief lekkages) aan Gebouw, Liften en toegang Parkeergarage?

Minerva Vastgoedbeheer is onze technisch beheerder. Zij zijn verantwoordelijke voor het uitzetten van storingsmeldingen bij de juiste firma en ook de advisering en aansturing van het Meerjaren Onderhoudsplan (MJOP) van ons gebouw en parkeergarage.

Storingen aan het gebouw (inclusief lekkages), aan gemeenschappelijke installaties en in de gemeenschappelijke ruimtes?
• Meldt dit via het Twinq portal van Minerva Vastgoedbeheer.
• Voor spoedmeldingen binnen kantoortijden, die niet kunnen wachten, kunt u de Minerva servicedesk telefonisch bereiken op: 020-3314531
• Bij spoedmeldingen of calamiteiten buiten kantoortijden kunt u contact opnemen met de firma Dolmans 0800-3656267

Aan de liften?
• Neem contact op met SkyLift tel. 0342-425505 (24/7).

Aan de slagbomen of rolluiken van de parkeergarage? Contact de firma Ceteq

Spoedmeldingen:
• Tijdens kantooruren, op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur kunt u bellen naar 0172-745745.
• Buiten kantooruren kunt u bellen naar storingsnummer 0172-745746.

Meldingen zonder spoed:
• Hiervoor kunt u een ticket aanmaken in het ticketsysteem van Ceteq, dit kunt u doen door uw verzoek te mailen naar support@ceteq.nl. Vervolgens zal een supportmedewerker dit ticket oppakken en u voorzien van een reactie.

Schades door lekkages valt meestal onder de dekking van onze opstalverzekering (polis 2017 en Voorwaarden).

Wij vergoeden de directe materiële schade aan [] het gebouw veroorzaakt door iedere [] gebeurtenis, die beschadiging of verlies veroorzaakt, die plotseling en onvoorzien ontstaat en die niet krachtens deze voorwaarden is uitgesloten.

Scheuren vallen er in principe niet onder, omdat er geen gebeurtenis aan te wijzen is.

Vul dit formulier in en stuur het naar Newomij (mevr. Appel). Het formulier is voor allerlei schade-gevallen, veel vragen kun je open laten. Soort verzekering is Brand/uitgebreid. ‘Verzekeringnemer’ wordt door Newomij ingevuld.

 

Bel bij glasschade in de woning of op het balkon/terras de Glaslijn 0800 0205090 (dan gaat het via de verzekering van de VvE).

Ruitbreuk in de hallen e.d. wordt in de regel door de huismeester of het bestuur doorgegeven.

Preventie, advies en supervisie

Klaverdrie is het schoonmaakbedrijf voor de algemene ruimten.

Dit is hun weekrooster per element (n.b pagina drie betreft de garage).

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.